Graduatie Anke en Siene
Op woensdag 14 januari hebben Siene en Anke hun examen afgelegd voor de bruine gordel (1ste kyu).
Beide hebben het examen met succes afgelegd. Proficiat!

Op woensdag 14 januari hebben Siene en Anke hun examen afgelegd voor de bruine gordel (1ste kyu).
Beide hebben het examen met succes afgelegd. Proficiat!

Inschrijven moet gebeuren via onze website en het concept blijft ongewijzigd. Zaterdagochtend (7u) vertrekken we met de bus aan de sporthal richting Tongerlo. Zondagmiddag zijn we terug om 15u. (De busreis kan enkel plaatsvinden bij voldoende inschrijvingen, maar dat was de laatste jaren zeker geen probleem)De deelnameprijs bedraagt 70 EUR/persoon all-in. (tweemaal ontbijt, tweemaal warm eten, één avondmaal, overnachting en alle sportactiviteiten)Wij rekenen op veel enthousiasme voor dit jaarlijks clubgebeuren. Op onze website kan u in afwachting de foto's bekijken van onze vorige clubstage (link)Het inschrijvingsgeld dient voor 1 februari overgeschreven te worden op het rekeningnummer van onze club (BE94 7755 9243 6514) met vermelding clubstage + naam judoka.
Tijdens de laatste training van 2025 behaalden 3 judoka's een hogere graad.
Gabriel en Sepp behaalden een groen lintje. Hazel legde met succes het examen van oranje gordel af.
Proficiat!
Naar jaarlijkse traditie organiseerden we op woensdag 17 december een kersttraining.
Vele judoka's brachten hun kerstmuts mee en samen maakten we er een toffe training van.
We wensen iedereen een fijn eindejaar en alvast een sportief en gezond 2026!
![]() Groep 1 |
|
![]() Groep 3 |
Groep 4 |
Afgelopen vrijdag (12 december) vond de Kodokwis plaats.
In een kerstsfeer waren 8 ploegen aanwezig om er een gezellige quizavond van te maken.
Op het einde van de avond kan er natuurlijk maar 1 winnaar zijn en dit was het team 'Artificial Intellegence'.
Bedankt aan alle aanwezigen om er een fijne avond van te maken!
![]() |
![]() |
![]() |
|
Op woensdag 10 december behaalde Mathias zijn oranje gordel (4e kyu). Proficiat!

