Graduatie Lina
Vorige zaterdag, 21 maart, behaalde Lina (groep 1) haar gele gordel. Proficiat!

Vorige zaterdag, 21 maart, behaalde Lina (groep 1) haar gele gordel. Proficiat!

Op zaterdag 21 maart hebben onze U11 en U13 judoka's deelgenomen aan de Mansio Cup in Meise.
Gabriel, Elias, Kamar, Léa, Emmanuel en Finn deden allemaal hun uiterste best. Goed gedaan!
![]() |
![]() |
Op zondag namen Lasse (U18) en Luna (U21+) deel aan de Mansio Cup. Lasse kon zijn inzet niet belonen met een podiumplaats. Luna behaalde wel een mooie podiumplaats, namelijk de 1ste plaats! Proficiat!

Op woensdag 11 maart behaalden Mats en Batiste hun gele gordel.
Proficiat!

Op woensdag 4 maart legde Maxim met succes zijn examen groene gordel af.
Proficiat Maxim!

Aanstaande zaterdag (14 maart) gaat de provinciale training niet door.
Hierdoor gaat de competitietraining van 16u - 18u wel door.
Onze clubstage was ook dit jaar weer een groot succes!
Dit is vooral te danken aan de fantastische inzet en het enthousiasme van alle judoka's. Ook de zon was volop van de partij!
Daarnaast willen we ook de begeleidende lesgevers bedanken. Zij zijn natuurlijk onmisbaar om er een geslaagd weekend van te maken.
Meer sfeerfoto's zullen later op onze website gepubliceerd worden.
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |